سفارش بازی سازی

August 25, 2021

سفارش بازی سازی

دنیای بازی محدوده ای مملو از رویاها, ایده ها و تفکرات ناب هست که هر یک از این ایده های ناب ممکن است توسط هر یک ماها به واقعیت تبدیل شوند. تولید بازی پروسه ایست که از ایده ی اولیه و سرمایه گذاری شروع شده و مراحل مختلفی اعم از مستند سازی, طرح اولیه را گذرانده و به مراحل فنی و هنری توسعه بازی رسیده و در نهایت با انتشار بازی به دست مخاطبان میرسد. برای تبدیل کردن ایده هایمان به واقعیت و بدون درگیر شدن با مباحث فنی و تکنیکی تولید بازی میتوانیم با سفارش بازی به یک مجموعه تولید بازی و یا همکاری یا سرمایه گذاری مشترک با آنها, به موفق شدن ایده هایمان یک قدم نزدیک تر شویم.

استودیو بازی سازی گونای

ما به عنوان استودیو گونای با بیش از 15 سال سابقه, تا به این لحظه بیش از 50 عنوان بازی را برای داخل کشور و همچینین برای بازارهای جهانی تولید کرده و با آشنایی کامل با استانداردهای جهانی و سلیقه مخاطب ایرانی و جهانی میتوانیم به شریکی مطمئن برای پروژه های شما باشیم.

مجموعه گونای با یک تیم متخصص 20 نفره به مدیریت کیوان ملک محمدی, تا به این لحظه موفق به کسب افتخاراتی چون اولین بازی ایرانی با بیش از یک میلیون دانلود, اولین بازی استراتژیک ایرانی با گرافیک سه بعدی, کسب افتخارات مختلف در جشنواره های داخلی و خارجی و …. آماده گی تولید هر نوع پروژه ی آنلاین و آفلاین, دو بعدی , سه بعدی, با انواع ژانر ها و گیم پلیهای ممکن را دارا میباشد.

استودیو گونای به دلیل فعالیت تخصصی همزمان در زمینه تولید بازی و انیمیشن, توانایی ویژه ای در خلق گرافیک چشم نواز و همینطور تولید تیزرهای انیمیشنی با کیفیت برای بازیهای تولید شده را دارا میباشد, همینطور با به کارگیری الگوریتمهای اختصاصی تولید شده در این استودیو امکان کاهش حجم بازی ها به میزان قابل توجهی بدون افت کیفیت بصری بازیها ممکن میباشد.

تماس با ما

نمونه هایی از بازیها و آثار انیمیشن استودیو گونای را در وب سایت این استودیو میتوانید مشاهده بفرمایید.

نمونه هایی از بازیهای استودیو گونای

 

تماس با استودیو گونای

Tags: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *